sobota, 1 grudnia 2012

Zaczynam mojego pierwszego bloga

Inspiracja do zalozenia mojego pierwszego bloga jest moja mala wnusia.

Od dawna szydelkuje i robie na drutach, ale szczegolnie teraz moja mala modelka motywuje mnie do wyszukiwania nowych wzorow i wymyslania sweterkow, szaliczkow, sukieneczek, bucikow itd...

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, na ktorym bede dzielila sie moimi nowymi robotkami.

Czesc moich robotek jest inspirowana wzorami, ktore znalazlam na internecie i w roznych magazynach. Jesli bede pamietac zrodlo pochodzenia to bede sie starala zalaczyc linka. Reszta wzorow to moje pomysly.

W pierwszych postach wrzuce moje wybrane dotychczasowe robotki, a z biegiem czasu bede uaktualniac moje nowe wyroby.

Zapraszam do komentowania i jezeli chcecie jakies bardziej szczegolowe zdjecia to prosze dajcie znac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz